یکی از روشهای مهم و ویژه در فروش کالا و خدمات،استفاده از فضای مجازی یا همان اینترنت است . سایت و داشتن یک فروشگاه آنلاین ،شما را همیشه در دسترس مشتریان قرار می دهد.با داشتن یک سایت شرکتی و فروشگاهی می توانید بخوبی خود را به مشتریان معرفی کنید و کالا و خدمات خود را بصورت آنلاین بفروش برسانید.مابا تیمی قوی در زمینه طراحی سایت می توانیم در این مهم به شما کمک کنیم.پس از سالها تجربه در طراحی سایت و فضای مجازی،تجربیات ارزشمندی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بدست آورده ایم. این تجربیات را درقالب ارائه طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ در اختیار شما قرار می دهیم.

نوع طراحی سایت

ویژگی های شغل شما در خصوص کالا و خدماتتان

عرصه کاری و زمینه کاربردی 

طراحی بر اساس نوع مشتریان

سوشیال مدیا

مدیریت شبکه های اجتماعی و ارائه راهکارهای جدید

ماهیت سایت 

اطلاع رسانی ، تجارت الکترونیک (فروشگاه آنلاین)

معرفی کالا و خدمات و افزایش فروش

دیجیتال مارکتینگ یک روش بازاریابی است که از فناوری دیجیتال و ابزارهای اینترنتی برای تبلیغ، ترویج و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کند. این روش شامل استفاده از تبلیغات آنلاین، بهبود سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ است. با بهره‌گیری از داده‌کاوی، دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به راحتی تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کنندگان، تعیین مشتریان هدف و بهبود تجربه کاربری برای آنان در سایت و اپلیکیشن شما کمک کند. هدف اصلی این روش، جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان فعلی، افزایش فروش و سودآوری است.

طراحی سایت وردپرسی آموزشگاه

تومان6.900.000
پلان یک 6900000 پلان دو 15500000 پلان سه 25000000 پلان چهار 65000000 مشاوره رایگان

طراحی سایت وردپرسی شرکتی

تومان5.900.000
سایت شرکتی دارای پلانهای زیر می باشد: پلان یک:5900000 پلان دو:9600000 پلان سه:15600000 پلان چهار:25000000 سایت بصورت چندزبانه هم طراحی می شود.

همین الان با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

editing.png

طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ، فروشگاهی .براساس نیاز سنجی انجام می شود.در یک جلسه کلیه درخواستهای شما لیست شده و بر اساس آن طراحی سایت شروع می شود.

coding-1-1.png

طراحی مجدد

بهینه سازی سایت و اضافه کردن موارد درخواستی . صفحات جدید،اتصال به درگاه بانکی و گرفتن اینماد و.بارگذاری مطالب جدید و تولید محتوا

سئو

قرار گیری سایت شما در صفحه اول گوگل.شناساندن کالا و خدمات و کسب کار شما در فضای مجازی.گرفتن ترافیک بالا در اینترنت با هدف افزایش فروش.

دیجیتال مارکتینگ

مشاوره و راه اندازی مارکتینگ شما در فضای مجازی.ارایه راهکارهای جدید در زمینه فروش کالا و خدمات.دیجیتال مارکتینگ

طراحی و گرافیک اختصاصی

با دارا بودن تیمی بسیار قوی طراحی اختصاصی برایتاان انجام میدهیم.بنر،لگو،....هر چیزی که برای بهتر دیدن شما مورد نیاز شما باشد.

کمک و پشتیبانی

پشتیبانی بصورت 24 ساعت در طول هفته.بروز رسانی پوسته و قالب و افزونه های سایت.طراحی لندینگ پیج و اختصاصی سازی افزونه.بارگذاری کالا و تولید محتوا،بارگذاری بنرها وتیزرهای تبلیغاتی

سبد خرید
نوار کناری
لیست علاقه مندی ها
حساب من